//RajaHazimah
This is me


Diary About Links

Assalamualaikum . Raja Hazimah . 19 y/o . Pasir Gudang . Love "Mohd Zhahyid"

Let's Chat!


Put your cbox code here! Max widht-250px

Thank You






Ramadhan Datang Lagi :)




Alhamdullillah , dapat juga aku bertemu lagi dengan Bulan Ramadhan tahun ini .Aku berharap sangat kali ini dapat aku jalankan dengan penuh kesabaran , ketabahan dan sewaktu dengannya :)

Untuk pengetahuan korang semua . Ramadhan tahun ini aku tak dapat nak sahur dan berbuka bersama-sama dengan my beloved family pada first day puasa :( mesti korang dah tawu sebab ape kan ? kalau yang tak tawu tuh , aku akan bagi tawu sebab nye ialah aku dah sambung belajar dan dah duduk jauh daripad family and sepet .

Kita puasa hari rabu kan ? 10/07/2013 . selas malam uh aku pergi terawih dekat pusat Islam . aku nak kongsi cikit pasal aku terawih malam uh . aku terawih memang akan buat 8 Rakaat jewp tapi bukan aku sorang yang buat pendek dengan Imam sekali buat 8 Rakaat hahahaha yang paling tension , Imam uh buat laju giler . sampai tak sempat aku nak rahat 10 saat . hurmmm , tak tawu lha nak jadi ape .

First day puasa , aku sahur ramai-ramai . kami makan nasi dengan lauk ayam goreng kunyit and sup sayur . masakan nye boleh tahan sedap lha (Not Bad) , petang pulak aku beli makanan dekat bazar Mersing . 

korang-korang bazar Mersing lagi panjang daripada bazar Taman Rinting taw . rambang mata tak tawu nak beli ape . last-last aku beli Nasi Ayam Madu , Popia Daging and Kueh Keria . air pulak kami buat sendiri . 

Perbezaan puasa dekat rumah dengan tempat belajar takde beza nye sangat . semua nye sama cume keadaan jewp yang berlainan . okay lha . nanti aku update lagi kay . 

p/s : gambar bilik aku :)

1. Katil aku
2. katil Erra
3. Katil Kak Qeena
4. Katil Nadhirah