//RajaHazimah
This is me


Diary About Links

Assalamualaikum . Raja Hazimah . 19 y/o . Pasir Gudang . Love "Mohd Zhahyid"

Let's Chat!


Put your cbox code here! Max widht-250px

Thank You






First Eid



selamat malam semua :) have a nice day ... winkk winkk winkk , sekejap jewp ek nak masuk raya ke-5 . raya macam tak best , masa berlalu begitu cepat hingga menyebabkan aku tak cukup raya *pergh ayat BM abes :) 

Hye geng , mesti korang punya raya seronok kan ?? aku punya raya pown boleh tahan seronok tapi seronok duduk dekat kampung . heeee . 

raya dekat kg cahye baru tak best macam dekat kg simpang renggam . kalau raya dkt kg ibu mesti pergi ramai2 sampai tuan rumah tak terlayan tetamu . hehehe tapi kg ayah sebaliknye . 

aku malas nak taip panjang2 . so letak jewp gambar untuk dilihat :)


my beloved family


Jantung hati aku


Us


adek , me , ibu


Datin Hazah & Dato Raja Md Zaid


love




adek , abang , adek


family Raja Zainal Abidin


family Raja Sulaiman


Natural Face 
(no make-up)


dua2 adek aku


kEcHiQ

nyh jewp pic yang aku ade untuk dikongsi pada hari raya pertama . okay lha . hujan pown dah turun . baek aku tido dulu . good nite semua :)