//RajaHazimah
This is me


Diary About Links

Assalamualaikum . Raja Hazimah . 19 y/o . Pasir Gudang . Love "Mohd Zhahyid"

Let's Chat!


Put your cbox code here! Max widht-250px

Thank You






Story Mory


baru aku perasan yang aku dah lame sangat tak update blog . dah hampir 3 bulan lebih , fuyoooo !!! dekat situ dah boleh nampak yang aku nie terlampau buzy sampai takde mase nak update blog .

sekarang nie aku tengah cuti sem and aku buat Part Time dekat Johor Port . biase lha nak cari duet poket untuk aku sendiri . kalau ikut kan hati tanak kerja tapi family aku bukan orang kaya yang sentiasa ada duet banyak . 

korang nak tawu tak before cuti sem , aku diserangi demam panas time dua paper last . seksa uh nak jawab final time tengah demam panas . first time aku jawab paper luar dewan sebab terlampau sejuk . hahahaha

hampir 1 weeks aku demam panas . sekali pergi klinik , sekali pergi hospital . and dua kali badan kena masuk air , sekali kena amek darah and dua kali kena suntik untuk masuk ubat dalam badan . *ayat bangla :)

chop chop chop . korang perasan tak blog aku dah baru . whuuuu ... aku nak cari colour purple tapi semua nye tak kena dengan pilihan hati . so amek lha colour biru nie . chomel kan ??? winkk winkk winkk :)

hurrmm , okay lha . dah tak tawu nak story ape lagi , hee . bye kawan-kawan . Selamat Petang ..